30 Mart 2016 Çarşamba

Türbanlı Baldızım Seda tecavüzüm

Selam gençler, size şimdi Türbanlı Baldızım Seda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Zeki 25 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 5 sene önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Baldızım Seda ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Baldızım Seda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Seda çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Seda her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Seda ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Seda ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Zeki yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil