28 Mart 2016 Pazartesi

Kankam Ahu tecavüzüm

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Kankam Ahu ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Alp 29 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 4 sene kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Ahu ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Kankam Ahu hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Ahu çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kankam Ahu ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Kankam Ahu ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kankam Ahu ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil