23 Mart 2016 Çarşamba

Türbanlı Teyzem Ayşe tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzem Ayşe ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Mehmet 26 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız erotik hikaye yaklaşık 4 sene kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Ayşe ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Yine seksi sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Teyzem Ayşe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzem Ayşe niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Ayşe her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren fazla güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzem Ayşe ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Ayşe ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seksi bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder