29 Şubat 2016 Pazartesi

Kardeşim Fatma ile çok özel

Selam gençler, sizlere şimdi Kardeşim Fatma ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Abdullah 21 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu anal seks tam olarak 4 yıl kadar önce yaşandı. Yıllarca Kardeşim Fatma ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Kardeşim Fatma hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Fatma niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kardeşim Fatma ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Fatma ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Fatma ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




1 yorum: