16 Şubat 2016 Salı

Türbanlı Kuzenim Esra ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kuzenim Esra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Zeki 22 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Unutamadığım bu anal seks tam olarak 2 yıl evvel oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kuzenim Esra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete varıp Türbanlı Kuzenim Esra hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kuzenim Esra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Kuzenim Esra ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kuzenim Esra ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Esra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder