2 Şubat 2016 Salı

Öğretmenim Gamze ile çok özel

Merhaba, size bu yazımda Öğretmenim Gamze ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Alp 16 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye tam olarak 3 sene kadar önce oldu. Yıllarca Öğretmenim Gamze ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Öğretmenim Gamze hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Gamze fena azdırmıştı. Zorla harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Öğretmenim Gamze her şekilde benim olacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Öğretmenim Gamze ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Öğretmenim Gamze ve amı benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil