15 Şubat 2016 Pazartesi

Kuzenim Candan tecavüz hikayesi

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Kuzenim Candan ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Mehmet 16 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Bu seks yaklaşık 2 yıl kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Kuzenim Candan ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Yine seksi sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete varıp Kuzenim Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Kuzenim Candan çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Kuzenim Candan her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde kırmızı seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kuzenim Candan ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kuzenim Candan ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça biraz sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder