6 Şubat 2016 Cumartesi

Öğretmenim Nazlı ile seks hikayemiz

Selam gençler, sizlere şimdi Öğretmenim Nazlı ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Ahmet 29 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu sikiş yaklaşık 4 sene önce yaşandı. Uzun zamandır Öğretmenim Nazlı ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Öğretmenim Nazlı hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Öğretmenim Nazlı fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Öğretmenim Nazlı ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Öğretmenim Nazlı ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Öğretmenim Nazlı ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seks dolu bir biçimdeydi. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder