14 Şubat 2016 Pazar

Türbanlı Komşum Zeynep götten sikişim

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Komşum Zeynep ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Faruk 22 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Unutamadığım bu göt sikişi yaklaşık 3 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Zeynep ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Yine seksi sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Komşum Zeynep hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Zeynep niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Komşum Zeynep ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Zeynep ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Zeynep ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil