10 Şubat 2016 Çarşamba

Türbanlı Baldızım Asuman ile ateşli hikaye

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Baldızım Asuman ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Anıl 22 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu unutulmaz anal seks tam olarak 7 sene önce yaşandı. Hep Türbanlı Baldızım Asuman ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete giderek Türbanlı Baldızım Asuman hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Baldızım Asuman çok kötü etmişti beni. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Baldızım Asuman her halükarda benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil ateşli çok güzel bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Asuman ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Asuman ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil