4 Şubat 2016 Perşembe

Türbanlı Teyzem Nazlı ile çok özel

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzem Nazlı ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Abdullah 21 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Anlatacağım anal seks tam olarak 3 sene evvel gerçekleşti. Hep Türbanlı Teyzem Nazlı ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Teyzem Nazlı hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Nazlı çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Nazlı ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Nazlı ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Nazlı ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil