3 Şubat 2016 Çarşamba

Türbanlı Baldızım Fatma tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Baldızım Fatma ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Hasan Hüseyin 17 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığımız seks yaklaşık 6 yıl önce gerçekleşti. Yıllarca Türbanlı Baldızım Fatma ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Baldızım Fatma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Baldızım Fatma niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Fatma her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde sarı seksi fazla güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Fatma ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Fatma ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil