9 Şubat 2016 Salı

Türbanlı Teyzem Sıla ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Teyzem Sıla ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Abdullah 15 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Yaşadığım erotik hikaye yaklaşık 7 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Teyzem Sıla ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Yine azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Teyzem Sıla hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzem Sıla niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Sıla her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı seksi çooook güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Sıla ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Sıla ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Altımda tam sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil