19 Şubat 2016 Cuma

Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ile ateşli hikaye

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Alp 20 yaşında kaslı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks hikayesi yaklaşık 3 yıl önce yaşandı. Hep Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Zeynep ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder