26 Şubat 2016 Cuma

Türbanlı Kankam Banu ile sikişimiz

Merhaba, size bugün Türbanlı Kankam Banu ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Faruk 25 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım anal seks tam olarak 2 sene kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kankam Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Kankam Banu hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Banu fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Kankam Banu her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil ateşli çok azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kankam Banu ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kankam Banu ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Altımda aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder