1 Şubat 2016 Pazartesi

Kuzenim Candan ile sikişimiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Kuzenim Candan ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Mehmet 30 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 4 sene evvel oldu. Yıllarca Kuzenim Candan ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete varıp Kuzenim Candan hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kuzenim Candan fena azdırmıştı. Cebren harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kuzenim Candan her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çok güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Kuzenim Candan ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Kuzenim Candan ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil