20 Şubat 2016 Cumartesi

Türbanlı Yeğenim Emine tecavüzüm

Selam gençler, size bugün Türbanlı Yeğenim Emine ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 21 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay erotik hikaye tam olarak 5 yıl evvel yaşandı. Yıllarca Türbanlı Yeğenim Emine ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Yine seksi elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Yeğenim Emine hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Emine niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Emine ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde kırmızı seksi çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Emine ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Emine ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder