27 Şubat 2016 Cumartesi

Teyzemin Kızı Defne ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, size şimdi Teyzemin Kızı Defne ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Abdullah 23 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım erotik hikaye yaklaşık 7 sene kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Defne ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Yine içini gösteren sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama giderek Teyzemin Kızı Defne hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Defne fena azdırmıştı. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Teyzemin Kızı Defne her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde yeşil ateşli çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Defne ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Defne ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder