7 Şubat 2016 Pazar

TeyzemAsya nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün TeyzemAsya ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Hasan Hüseyin 26 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay sikiş yaklaşık 6 yıl önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren TeyzemAsya ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip TeyzemAsya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemAsya çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. TeyzemAsya her şekilde benim olacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemAsya ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. TeyzemAsya ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder