8 Şubat 2016 Pazartesi

Türbanlı Baldızım Zehra tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Baldızım Zehra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Zeki 16 yaşında kaslı ve çok abaza biriyim. Yaşadığım erotik hikaye tam olarak 3 yıl önce oldu. Hep Türbanlı Baldızım Zehra ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Baldızım Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Baldızım Zehra fena azdırmıştı. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Baldızım Zehra her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Zehra ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Zehra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Zeki etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil