28 Şubat 2016 Pazar

Yeğenim Fadime ile ateşli hikaye

Selam gençler, size şimdi Yeğenim Fadime ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Alparslan 15 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz anal seks yaklaşık 2 yıl kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Yeğenim Fadime ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Yeğenim Fadime hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Fadime fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Yeğenim Fadime her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Fadime ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Fadime ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Altımda aşırı seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder