18 Şubat 2016 Perşembe

Kankam Banu ile ateşli hikaye

Merhaba, size bu yazımda Kankam Banu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Alp 16 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu seks yaklaşık 3 yıl kadar önce oldu. Kendimi bildim bileli Kankam Banu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Kankam Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Banu çok kötü etmişti beni. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kankam Banu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde sarı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Kankam Banu ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Kankam Banu ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek pembe kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder