25 Şubat 2016 Perşembe

Türbanlı Teyzem Asya tecavüzüm

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzem Asya ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Anıl 25 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Bu göt sikişi yanılmıyorsam 3 sene evvel yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Asya ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine içini gösteren elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Teyzem Asya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzem Asya çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Asya her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çok güzel bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Asya ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Asya ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seksi şekildeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder