12 Şubat 2016 Cuma

Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Abdullah 21 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Bu anal seks yanılmıyorsam 7 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde yeşil içini gösteren çok güzel bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Asuman ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil