17 Şubat 2016 Çarşamba

Ablam Emine tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere şimdi Ablam Emine ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alp 15 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım seks yanılmıyorsam 6 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Ablam Emine ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete giderek Ablam Emine hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Emine çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Ablam Emine ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde yeşil içini gösteren çok azdırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Emine ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Ablam Emine ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder