13 Temmuz 2015 Pazartesi

Amcamın Kızı Ecem ile sikişimiz

Selam gençler, size şimdi Amcamın Kızı Ecem ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Abdullah 22 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu anal seks yaklaşık 5 yıl evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Amcamın Kızı Ecem ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Amcamın Kızı Ecem hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Ecem çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Ecem ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Amcamın Kızı Ecem ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Ecem ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Abdullah yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil