11 Temmuz 2015 Cumartesi

Kankam Cansu ile uzun sex

Selam gençler, sizlere bu yazımda Kankam Cansu ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Alparslan 21 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım göt sikişi yaklaşık 2 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Kankam Cansu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Kankam Cansu hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Cansu çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kankam Cansu ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde sarı ateşli fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Kankam Cansu ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Cansu ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil