17 Temmuz 2015 Cuma

Komşum Asya ile sikiş

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Komşum Asya ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Alp 20 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Anlatacağım göt sikişi yaklaşık 4 yıl evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Komşum Asya ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Komşum Asya hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Asya fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Komşum Asya her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üzerinde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Komşum Asya ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Komşum Asya ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil