15 Temmuz 2015 Çarşamba

Türbanlı Teyzem Seda ile uzun sex

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzem Seda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 21 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Anlatacağım erotik hikaye tam olarak 7 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Seda ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Teyzem Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzem Seda fena azdırmıştı. Zorla çok seksi götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Teyzem Seda her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Seda ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzem Seda ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Memelerini yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil