22 Temmuz 2015 Çarşamba

Kankam Defne ile ateşli hikaye

Selam gençler, size bu yazımda Kankam Defne ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mustafa 21 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Anlatacağım seks yaklaşık 5 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Kankam Defne ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Kankam Defne hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Defne fena azdırmıştı. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kankam Defne her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde kırmızı seksi çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kankam Defne ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Kankam Defne ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda sadece pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seksi şekildeydi. Memelerini yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil