2 Temmuz 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Zehra ile uzun sex

Hepinize merhaba, size bu yazımda Türbanlı Kardeşim Zehra ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Mehmet 18 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Bu seks yanılmıyorsam 7 sene evvel gerçekleşti. Hep Türbanlı Kardeşim Zehra ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Kardeşim Zehra hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Zehra fena azdırmıştı. Cebren çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Zehra her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde kırmızı seksi fazla azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Zehra ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Zehra ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil