27 Temmuz 2015 Pazartesi

Türbanlı Öğretmenim Serra ile sikiş

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Öğretmenim Serra ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Abdullah 29 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Yaşadığımız anal seks tam olarak 6 sene evvel oldu. Yıllarca Türbanlı Öğretmenim Serra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumaydı. Yine seksi elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Öğretmenim Serra hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Öğretmenim Serra çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Serra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil seksi çok güzel bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Öğretmenim Serra ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Serra ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda çok seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil