7 Temmuz 2015 Salı

Kankam Zehra ile sikiş

Hepinize merhaba, size bugün Kankam Zehra ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Mustafa 24 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay seks hikayesi yaklaşık 7 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Kankam Zehra ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Kankam Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kankam Zehra her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kankam Zehra ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kankam Zehra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mustafa yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Çırpınırken çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil