6 Temmuz 2015 Pazartesi

Kankam Nevra ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size bu yazımda Kankam Nevra ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Feyzullah 27 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Bu seks hikayesi tam olarak 2 yıl evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Kankam Nevra ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine azdırıcı eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Kankam Nevra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Nevra fena azdırmıştı. Cebren çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kankam Nevra her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kankam Nevra ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Nevra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seksi şekildeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil