12 Temmuz 2015 Pazar

Türbanlı Kankam Sıla ile çok özel

Selam gençler, size şimdi Türbanlı Kankam Sıla ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Faruk 25 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Yaşadığımız anal seks tam olarak 3 yıl önce yaşandı. Yıllarca Türbanlı Kankam Sıla ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Kankam Sıla hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Sıla fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Kankam Sıla her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde yeşil seksi çooook azdırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kankam Sıla ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kankam Sıla ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Faruk sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil