9 Temmuz 2015 Perşembe

Türbanlı Yeğenim Nazlı nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Yeğenim Nazlı ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Alp 20 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Yaşadığımız erotik hikaye yanılmıyorsam 5 yıl evvel oldu. Hep Türbanlı Yeğenim Nazlı ile beraber olmayı istiyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Yine azdırıcı sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Yeğenim Nazlı hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Nazlı niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Yeğenim Nazlı her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde yeşil seksi fazla güzel bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Nazlı ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Nazlı ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil