23 Temmuz 2015 Perşembe

Türbanlı Komşum Serra tecavüz hikayesi

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Komşum Serra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Zeki 23 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu unutulmaz göt sikişi tam olarak 7 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Komşum Serra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Komşum Serra hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Serra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Serra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Serra ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Serra ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken çok seks dolu şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil