25 Temmuz 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Banu tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Komşum Banu ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Alp 27 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 5 yıl kadar önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Banu ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Yine seksi sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Komşum Banu hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Banu çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Banu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Banu ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Banu ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil