19 Temmuz 2015 Pazar

Türbanlı Amcamın Kızı Serra nasıl siktim

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Amcamın Kızı Serra ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Ahmet 30 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi yanılmıyorsam 3 sene evvel oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Amcamın Kızı Serra ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Amcamın Kızı Serra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Amcamın Kızı Serra fena azdırmıştı. Cebren çok seksi amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Serra ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı ateşli çooook güzel bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Serra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Serra ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken tam seks dolu bir biçimdeydi. Amını okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil