18 Temmuz 2015 Cumartesi

Türbanlı Baldızım Ahu ile çok özel

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Baldızım Ahu ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Zeki 18 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız anal seks yanılmıyorsam 2 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Baldızım Ahu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Baldızım Ahu hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Ahu niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Ahu her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Baldızım Ahu ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Ahu ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil