21 Temmuz 2015 Salı

Kardeşim Asuman ile sikişimiz

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Kardeşim Asuman ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Alp 21 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım erotik hikaye tam olarak 4 yıl evvel yaşandı. Hep Kardeşim Asuman ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Kardeşim Asuman hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Asuman fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kardeşim Asuman her şekilde benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Asuman ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Kardeşim Asuman ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil