16 Temmuz 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Esma tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Esma ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Zeki 21 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım sikiş yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Kardeşim Esma ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Kardeşim Esma hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Esma çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Kardeşim Esma ne olursa olsun benim olacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook güzel bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Esma ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Esma ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Zeki yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil