10 Temmuz 2015 Cuma

Öğretmenim Asuman ile ateşli hikaye

Merhaba, size bugün Öğretmenim Asuman ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Abdullah 16 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu seks yaklaşık 3 yıl evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Öğretmenim Asuman ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Öğretmenim Asuman hayaliyle 31 çektim. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Asuman çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Öğretmenim Asuman her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde sarı seksi çooook sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Asuman ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Öğretmenim Asuman ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil