8 Temmuz 2015 Çarşamba

Komşum Ecem ile çok özel

Merhaba, size bugün Komşum Ecem ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 29 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Bu seks hikayesi tam olarak 7 sene evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Komşum Ecem ile beraber olmayı arzuluyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete giderek Komşum Ecem hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Komşum Ecem niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Komşum Ecem her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren fazla güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Ecem ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Komşum Ecem ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik gözüküyordu. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil