20 Temmuz 2015 Pazartesi

Türbanlı Ablam Candan ile çok özel

Hepinize merhaba, sizlere bugün Türbanlı Ablam Candan ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Zeki 16 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Bu seks hikayesi yaklaşık 6 yıl önce yaşandı. Hep Türbanlı Ablam Candan ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Ablam Candan hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Candan ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Candan ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Candan ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil