24 Temmuz 2015 Cuma

Komşum Zehra tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, size bu yazımda Komşum Zehra ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Alp 18 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz seks yaklaşık 3 yıl evvel oldu. Hep Komşum Zehra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Komşum Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Zehra çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Komşum Zehra her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üzerinde yeşil seksi çooook güzel bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Komşum Zehra ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Komşum Zehra ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Amını okşuyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil