4 Temmuz 2015 Cumartesi

Türbanlı Baldızım Banu götten sikişim

Hepinize merhaba, size bugün Türbanlı Baldızım Banu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Alparslan 22 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay erotik hikaye yaklaşık 4 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Baldızım Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Perşembeydi. Yine içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Türbanlı Baldızım Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Banu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Banu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde sarı ateşli çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Banu ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Banu ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini öptükçe biraz sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil