26 Temmuz 2015 Pazar

Türbanlı Kardeşim Ecem tecavüzüm

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kardeşim Ecem ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Zeki 21 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 5 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kardeşim Ecem ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Kardeşim Ecem hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kardeşim Ecem çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Kardeşim Ecem ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yanına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Ecem ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Ecem ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Altımda aşırı seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil