31 Temmuz 2015 Cuma

Kankam Serra tecavüz hikayesi

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Kankam Serra ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Alp 22 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Bu seks hikayesi yanılmıyorsam 2 sene kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Kankam Serra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Perşembeydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Kankam Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Serra fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Serra her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı ateşli fazla azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Kankam Serra ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kankam Serra ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil