30 Ocak 2015 Cuma

Ablam Aslı ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, size şimdi Ablam Aslı ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Feyzullah 21 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Unutamadığım bu göt sikişi tam olarak 6 sene kadar önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Ablam Aslı ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama giderek Ablam Aslı hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Aslı çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Ablam Aslı ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Ablam Aslı ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Aslı ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder